Ogrodnik początkujący / Gardener - level beginner

Zachciało mi się ogrodu na balkonie. Balkon - stan agonalny. Kwiaty - brak. Czyli zaczynam od ZERA. W sumie to ostatni dzwonek na sianie roślin balkonowych, ale jak to mówią lepiej późno, niż później:) Punkt pierwszy sprawdzenie czy w domu są doniczki, ziemia i nasiona (poza ostatnimi reszta była pod ręką, a i one szybko dołączyły do wesołej paczki:)) Na początek mojej balkonowej przygody wybrałam aksamitki (mądrzy ludzie mówią, że ich zapach odstrasza komarzyce) oraz maciejki, których cudownych słodki zapach umila letnie wieczory. 


Kwiaty wysiałam do doniczek, z których mam zamiar je rozsadzić jak trochę podrosną.
Na razie hartuję moje roślinki (tak, to nie błąd językowy) wystawiając je w ciągu dnia na nasłoneczniony parapet, a chowam na noc (ze względu na nieprzewidywalność pogody w ostatnich tygodniach)




Na koniec efekt reanimacji wrzosa zakupionego na jesieni. On też dołączy do balkonowego ogródka


********************************************************************

Everything began when I found this channel on YouTube:

Really helpful advices about gardening for beginners and for more advance gardeners.
First I check if I have pots, soil and flower seeds. I chose Tagetes patula L. or French Marigold (because it deters mosquitoes) and Matthiola longipetala or Evening Stock (for amazing smell in the evening and at night). After sow all my flowers I temper them by keeping pots on windowsill during sunny days and putting them inside when night is to cold.
Another gardening update soon:)

So far my favourite:




Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń

PitaPata Cat tickers