Moje włosy...one...zniknęły ! My hair...they're gone!

       Nadszedł ten czas kiedy odważyłam się na oddać moje włosy. Przez 2/3 życia miałam dłuuugie włosy, sięgające za pas. Szczerze mówiąc byłam do nich bardzo przywiązana. Lubiłam niezliczone możliwości przy doborze fryzur i sam ich wygląd (nigdy nie farbowałam włosów, ponieważ mam naturalne czarne pasemka). 
Kiedy usłyszałam o akcji "Daj włos" zorganizowanej przez fundację Rak & Roll zaczęłam się zastanawiać nad tą konkretną formą pomocy. Jako studentka byłam wolontariuszką na onkologii dziecięcej i temat nowotworów był mi bliski. Pierwsza podjęła kroki moja przyjaciółka ścinając się na ZERO! Stwierdziła, że jak szaleć to szaleć. Potem kolejna. Stwierdziłam, że będę następna w myśl zasady "do trzech razy sztuka" :) Na stronie fundacji http://www.raknroll.pl/ w zakładce CHCĘ POMÓC znajdziecie kolejną z napisem DAJ WŁOS! w której są wszystkie potrzebne szczegóły. Między innymi instrukcja ścinania włosów : 
Osobiście najbardziej przydał mi do gustu wariant z oddaniem włosów w salonie fryzjerskim. I tak też zrobiłam. Ok 40 cm warkocze powędrowały do fundacji, a ja znowu mam problem z używaniem zbyt dużej ilości szamponu i odżywki :P Z czasem pewnie przywyknę. 
Zachęcam do wzięcia udziału w tej akcji z całego serca. Włosy odrastają, a komuś można sprawić tyle radości.

(źródło: https://giphy.com/gifs/tangled-rapunzel-brush-TsrYnHGZYrxOo)


Yes, the time has come and I give away my hair (not all of them just about 40 cm15.74 inches).
In many countries you can find differend foundations that actually collect healthy hair for wigs (people after cancer treatment have no or very little hair). You can donate your hair in hairdresser's salon or cut them yourself and send them to the foundation.
I found this on the internet http://www.littleprincesses.org.uk/donate-hair/


(żródło: https://giphy.com/gifs/rapunzel-HqJM3dpccTPRm)

Now I fell a bit like Rapunzel - but without healing powers.


Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń

PitaPata Cat tickers