Zaczynamy / Let's start

Hej wszystkim :) Witam was w moim Domowniku. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.
Skąd się tu wzięłam? W skrócie: lubię się dzielić tym co dobre i piękne (czy to będą ciekawe sytuacje, piękny widok z okna, spostrzeżenia i przemyślenia przy porannej kawie). Może komuś pomogą moje zapiski, może ktoś znajdzie coś cennego w swoim życiu i zechce się podzielić tym dobrem z innymi.
Co tu będzie? Wszystko co jest związane z domową egzystencją: przepisy, denka, ulubieńcy, mini motywacje, zajmowanie się rodziną, opieka nad ukochanymi kudłatymi i pierzastymi stworzeniami i wiele innych rzeczy.
Czemu akurat tutaj? Poszłam za rada mojego przyjaciela, który stwierdził, że mam czym się dzielić, więc może zrobić to za pomocą bloga o życiu.
Jak długo tu zostanę? To zależy od was:)

*******************************************************************************

Hello everyone :) Welcome in my Domownik. I hope you'll stay with me for some time.
Where I came from? Long story short: I like to share my good experiences ( whether it's interesting situations, beautiful view from my window, my morning coffee reflections). Maybe someday this will help you, maybe someone will find something precious in his/her life and will share this good with others.
What you will find here? Everything that is somehow connected with home and family life, recipes, empties, taking care of you family and beloved pets and many, many other topics.
Why here? I took my friends advice to make sth good and start blog about my life.
How long will I stay here? It depends. If you want me here I'll be here.




Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń

PitaPata Cat tickers